Fotografia biznesowa
Fotografia biznesowa to pokazanie klienta jako profesjonalisty w swojej dziedzinie.

Sesje zdjęciowe zawsze dostosowujemy do potrzeb klienta starając się, aby poświęcony nam czas był jak najbardziej produktywny. Staramy się, aby współpraca z nami była dla Państwa przyjemna i możliwie jak najbardziej swobodna.

Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób czuje się niekomfortowo przed obiektywem, dlatego pragniemy tak pokierować sytuacją, aby nasz klient poczuł się naturalnie. Stres i wynikające z tego napięcie całego ciała, mimiki twarzy zawsze odwzorowuje się na wykonanych fotografiach. Dopiero po pewnym czasie, spędzonym w naszym towarzystwie, kiedy model zrozumie, że „nie gryziemy”, uzyskujemy efekt, o który nam chodzi. Efekt niewymuszonej swobody przed obiektywem. Dlatego na sesję zdjęciową najlepiej przeznaczyć minimum 45 minut.

Ubiór – proponujemy ubrać się w strój, w którym czują się Państwo jak najbardziej swobodnie, ale w ramach „dress codu” współgrającego z zajmowanym stanowiskiem.

W czasie sesji nic nie powinno Państwa krępować czy uwierać. Strój powinien być jednocześnie wygodny, dopasowany i przy dozie pewnej swobody – elegancki.

Mogą to być zestawy:

  • żakiet + spódnica (niekoniecznie czarne, ale najlepiej jednolite) do tego koszula (w stonowanych kolorach, również jednolita, nie musi być biała)
  • żakiet + spodnie (nie muszą być w kancik, mogą to być proste jeansy) + koszula (w stonowanych kolorach, również jednolita, nie musi być biała)
  • garnitur (jednolity) + koszula (w stonowanych kolorach, jednolita)
  • spodnie (zwykłe lub w kant) + koszula (w stonowanych kolorach, jednolita)

W miarę możliwości na sesję zdjęciową najlepiej zabrać minimum dwa zestawy ubrań, które będziemy modyfikować w razie potrzeby.

Make-up nie powinien być zbyt intensywny. Dobrze jest zastosować mocno matujący puder i zabrać go ze sobą. Sesja zdjęciowa to, wbrew pozorom, bardzo męczące zajęcie, a lampy dosyć mocno podgrzewają atmosferę.

Panowie nie powinni się krępować poprosić małżonkę o matujący podkład, ale w razie problemów dysponujemy studyjnym pudrem matującym.

Warto pamiętać o grzebieniu lub szczotce do włosów.

Istnieje możliwość przeprowadzenia sesji zdjęciowej u klienta.

Fotografia produktowa

Dobrze wyposażone studio, doświadczenie, poczucie estetyki pozwala nam zaoferować Państwu możliwość wykonania fotografii produktów.

Prowadząc sprzedaż hurtową lub detaliczną ważne jest, aby przedstawić potencjalnemu klientowi produkt z jak najlepszej strony.

W zależności od Państwa potrzeb wykonujemy zdjęcia przy użyciu sprzętu bezcieniowego, gdzie minimalizujemy wszelkiego rodzaju cienie i odbicia w produkcie. Zdjęcia aranżowane, przedstawiające produkt w atrakcyjnej przestrzeni, gdzie światło i cienie podkreślają atrakcyjność kształtu i materii, z której wykonany jest artykuł.

Tworząc katalog, ofertę, stronę internetową nie zawsze można wykorzystać zdjęcia z popularnych banków zdjęć.

Zamawiając zdjęcia u nas, unikną Państwo również „powtórek”, czyli sytuacji, w której gdzieś, ktoś na stronie lub w katalogu zamieścił identyczne zdjęcie.

Zawsze staramy się spełnić Państwa oczekiwania, dlatego każde przedsięwzięcie poprzedza wnikliwa rozmowa, na postawie której będziemy mogli przedstawić dopasowaną do Państwa ofertę.

Fotografia reportażowa

Jeżeli organizują Państwo spotkania biznesowe, eventy, wykłady, wyjazdy integracyjne, koncerty lub jakiekolwiek inne wydarzenia, zawsze warto zadbać o dokumentację fotograficzną.

Dzisiaj każdy ma aparat w telefonie, jednak z doświadczenia wiemy, że doprosić się od znajomych o zdjęcia niemalże nie sposób. Drugim problemem zawsze jest jakość tych zdjęć, która nie pozwala na podniesienie prestiżu firmy, nie wspominając o późniejszych wydrukach w albumach lub katalogach, mających reklamować Państwa działalność.

Warto postawić na profesjonalny sprzęt, ale jeżeli ktoś nie umie fotografować, to nawet najlepszy aparat nic nie pomoże.

Dlatego niezbędny jest doświadczony fotograf, który będzie w stanie poradzić sobie w trudnych warunkach oświetleniowych, jakie niejednokrotnie panują w salach bankietowych i tym podobnych miejscach.

Ważne jest też tak zwane „dobre oko”, żeby nie okazało się przy przeglądaniu zdjęć, że na żadnym nie ma tego, co chcieliby Państwo pokazać.

Dobra fotografia to podstawa, aby w odpowiednim świetle przedstawić renomę Państwa firmy i przedsięwzięć.